4. november 2014

Homeland season 4 // Sick but not as sick as Carrie

Homeland, season 4, best tv show, serier, gode, anbefalinger
Photo credits: Showtime
 I'm sick, and I spent all day in bed. But I still managed to do something useful with my time. I'm now up-to-date with season 4 of "Homeland". Carrie has totally lost it this season. For real. I keep wondering why she's still with the CIA. She's is an emotional wreck who doesn't follow order or respect the chain of command. The new season isn't as mind blowing awesome compared to season one and two. But who could expect the show to keep up with that level, it seemed like an utopia, but I was still praying for it. Season 1 and 2 were some of the best seasons of a tv show ever, I you ask me. I've watch six episodes of season 4, and the show is just starting to get to the point. A bit slow some might say. Dont get me wrong. Homeland is still a very decent show. It's just missing a bit of it's usual charm and mind blowing action. But compared to most dramas it's still at the high-end. 

When I ran out of episodes, I gave "The Walking Dead" yet another chance. We're just not getting along. It's weird cause I like zombies, but "The Walking Dead" just doesn't do it for me. I dont get it. Instead I started watching "Justified". It's not a new show so maybe you guys already watched it. It's kind of a modern western. With s good sense of humor. More about Justified some other day. If you want to give it a shot it's on Netflix UK. Have a great day, I'll hopefully return tomorrow with a more decent post. And I'm sorry for the misspellings and all that. I didn't proofread the post before sending it out in cyberspace. And last but not least - check out Carries cry face here. :-)

..............................................................................................................................

Er meget hurtigt hej, jeg ligger nemlig syg! Jeg bruger dog sygdommen super fornuftigt, og derfor er jeg nu up-to-date med sæson 4 af "Homeland". Jeg var faktisk ved at gå død i tredje sæson, men nu er jeg med på vognen igen. 

I 4. sæson går Carrie totalt AWOL på alle! Hvis du var i tvivl om, om hun var en crazy bitch før, så er der vist ingen tvivl længere ... Hun har mistet forstanden. Hvorfor hun stadig er ansat i CIA, er mig en gåde! Hun er jo et følelsesmæssigt vrag, som tuder ved hver lejlighed, hun får til det! Og vigtigst af alt, så følger hun aldrig de ordre, hun får eller 'the chain of command'. 

Nå men I kender jo serien, og hvis I ikke har set den endnu, vil jeg ikke afsløre plottet. Sæson 1 og 2 var vitterligt mindblowing! Hold nu kæft, det var god action! Sæson 3 ... Not so much, men stadig ok. Sæson 4 ... Hmm, jeg har set 6 afsnit, så jeg er vel halvvejs nu, og det er først nu, at serien for alvor går i gang.  Plottet er gennemskueligt, men Danes spiller stadigt forrygende. Og hun er en fryd at se på, det må jeg erkende. Det er også stadig god action. Og det er nok også utopi at tro på, at serien kan holde det sindsygt høje niveau, den lagde ud med. Specielt i 1. Sæson. Det jeg prøver at sige er, at serien stadig er en serie, jeg vil anbefale jer at se. Den har blot mistet lidt af sin charme. Er I nede med den nye sæson? 

Eftersom jeg er opdateret på "Homeland", er jeg selvfølgelig gået videre i min 'serie-spree'. Jeg prøvede for 20. gang at se "The Walking Dead", men vi er bare ikke skabt for hinanden. Alle taler ellers så positivt om serien, og jeg kan vildt godt lide zombier, så forstår det over-hele-hovedet ikke! I stedet er jeg startet på "Justified". Ikke en ny serie, men den er underholdende. Vi bliver heller ikke bedste venner, men vi bliver helt sikkert mere end bekendte! "Justified" er en slag moderne western med en nice humor. Jeg skriver et indlæg om serien en anden dag. Den kan for øvrigt ses på Netflix UK. God tirsdag til jer! Og undskyld for stavefejl og manglende kommaer. Jeg har ikke læst korrektur på indlægget, før jeg sendt det ud i cyberspace.

Et sidste 'og'. Tjek lige Carries 'cry face' her. Det er sjovt! :-) //


Homeland, season 4, best tv show, serier, gode, anbefalinger
Homeland, season 4, best tv show, serier, gode, anbefalinger
Homeland, season 4, best tv show, serier, gode, anbefalinger
Photo credit: Showtime


  Posted in: , ,

Ingen kommentarer :

Send en kommentar