27. oktober 2014

Julegaver for fattigrøve! #1

ebay, julegaver, gaveideer, til hende, gaver, jul

Jeg ved det, der er lang tid til jul, men hvis du vil gøre nogle gode køb på Ebay, skal du snart i gang med at handle. Jeg har planer om at give jer nogle ideer til billige og brugbare julegaver, du kan købe til din, kæreste, ven, søster, bror, mor, mormor etc. For hvis du, lige som jeg, ikke har råd til at forære hvert familiemedlem en iPhone 6, er der faktisk masser af sjove ting at finde på Ebay. Det kan også være, du gerne vil give dyre julegaver, men derfor ikke har råd til at forkæle dig selv. I hvert tilfælde får I her lidt tips til julegaver, eller selvforkælelse - det skal der også være plads til!

Vi starter ud med julegaver til hende!

ebay, julegaver, gaveideer, til hende, gaver, jul


1. Konjac sponge. Den koster 100 kr. i Matas og Magasin. De dygtige piger bag bloggen "Pudderdåserne" anbefaler den her. Jeg har selv købt min på Ebay, og jeg er vild med den. Det skal siges, at jeg ikke har prøvet de dyre svampe, så jeg ved ikke, om der er forskel på dem. Prisen er 6 kr. inkl. forsendelse.

2. Power Bank til mobiltelefoner og lignende. De er geniale, og jeg har før anbefalet dem. Du kan læse mere om dem i dette indlæg. Pris 46 kr. inkl. forsendelse.

3. USB-stick. De er megasøde, og så er det bare nogle gange nemmere med sådan én end med Dropbox, Google Drive osv. Hello Kitty 8 GB. 26 kr. inkl. forsendelse. Minions fås i flere størrelser, priser fra 18 kr. inkl. forsendelse.

4. Bluetooth højtaler med indbygget radio. Nok ikke den bedste højtaler i verdenen, men perfekt til stranden, badeværelset, køkkenet og lignende. Pris 40 kr. + 4 kr. i forsendelse.

5. Instagram billeder som magneter. De er superfine, og det er en sindsygt god gaveidé, hvis jeg selv skal sige det. Dog ikke fra Ebay, men de er stadigvæk billige. Priser fra 81 kr. for 9 magneter. Gratis forsendelse.

6. Kollagen masker til øjnene. Jeg har selv købt disse på Ebay, og jeg synes, de er dejlige at bruge. Jeg ved ikke, om de ligefrem fjerner rynker, men de frisker i hvert fald området under øjnene op. Og så koster de kun 19 kr. + 9 kr i forsendelse.

7. Make-up organizer i gennemsigtigt plastic = En hver piges drøm. Jeg ejer også selv denne, og jeg er superglad for den. Den ser lidt større ud på billedet, end den er i virkeligheden. Målene står dog på siden. Pris 38 kr. inkl. forsendelse.

8. Hair curlers - jeg har lige klikket dem hjem. Hvis de virker, er det genialt. Det er en form for curlers, der rulles i vådt hår (går jeg ud fra er bedst!), og vupti - så er der fine krøller helt uden brug af krøllejern. De koster 6 kr. for seks styk.

9. Hair styling bun. Et redskab til at lave en flot og stor knold. Det ser vildt smart ud! Den bliver jeg vist også nødt til at købe. :-) Pris 6 kr. inkl. forsendelse.

Det var dét! Jeg håber, I er blevet inspireret. Jeg laver også et indlæg om julegaver til ham en af dagene. Jeg har lige brug for lidt ekstra tid til at surfer Ebay tyndt. Det er så svært at købe gaver til mænd. Og hvis jeg kommer på flere gode gaver, skal jeg nok lave et indlæg mere. Stay tuned, og ha' en dejlig mandag!

  Posted in: , ,

Ingen kommentarer :

Send en kommentar