1. januar 2015

Throwback Thursday #4: Goodfellas og Zelda

tbt, throwback thursday, goodfellas, the legend of zelda: a link to the past

Tilbage i januar skrev jeg en artikel til Magasinet Frikvarter. Den handler om to ting, jeg rigtigt godt kan lide. En film og et spil! Filmen er Goodfellas, og spillet er The Legend of Zelda: A Link to The Past (som der helt sikkert kommer mere om på bloggen senere hen). De er begge fra yndlingsårtiet; 90'erne, og derfor passer artiklen jo perfekt til Throwback Thursday. I kan læse artiklen her, hvis I har lyst. Og hvis den er lidt svær at læse på bloggen, så er der et link til den her!

Den er skrevet til unge mennesker i 7. -10. klasse, og der er såmænd også lidt 90'er musik med i artiklen. Musik er ikke det, jeg ved mest om her i verdenen, men jeg har da en helt klar holdning til, hvilken musik jeg gider at lytte til. BTW, så har jeg også lavet nogle quizzer til bladet, som også kunne være ret sjove at dele med jer. En af dem handler om Sin City, men det må blive en anden gang.





  Posted in: , , ,

Ingen kommentarer :

Send en kommentar