23. januar 2015

5 nice tømmermændfilm (Netflix DK)

nice tømmermændsfilm, netflix, hangover, anbefaling, things that made me


Det kan være uoverskueligt at finde en god film, når man har tømmermænd. Og ofte ender man (jeg) op med noget lort, fordi man (jeg) ikke kan overskue at sætte en ny på. Am I right?!  Så derfor har jeg lavet en liste over film, I kan se, næste gang I har ondt i håret. #selvtak ! Jeg har prøvet at finde nogle film, som I måske ikke kender eller ikke har fået set endnu. P.S. Gode tømmermændsfilm er, for mig, nogen, der ikke kræver, at jeg slår min hjerne til, nogen som ikke giver mig en emotionel rutsjetur og så skal de også have lidt kvalitet!


the neverending story, den uendelige historie, gif, things that made me, tømmermændfilm



I vilkårlig rækkefølge:

Ronin


Hæsblæsende actionfilm med Rober De Niro og Jean Reno i hovedrollen. Filmen er nok mest kendt for sine fede biljagter, som også er rigtigt godt lavet! En helt perfekt film til tømmermændene, som giver dig alt, hvad du kan forvente af en god actionfilm. Trailer her!

Wreck-It Ralph


Disney animationsfilm, som er sød og sjov og selvfølgelig også rigtig 'Disney-agtig'! Nogle gange er det bare rart med lidt barndoms-nostalgi, når dagen derpå er hård! Og, vigtigst af alt, den indeholder ikke så mange irriterende sange (som fx "Frozen"!). Se den for guds skyld på engelsk! Trailer her!

Life Aquatic


En komedie af Wes Anderson med Bill Murray i hovedrollen. Det er en klassisk 'Anderson', som er sjov og finurlig og godt sat sammen. Hvis du kan lide Anderson og/eller Bill Murray, er denne komedie et sikkert valg. P.S Hvis du ikke har set "Moonrise Kingdom", er den også at finde på Netflix. Trailer her!

Training Day


Hvis jeg har 'filmkrise', sætter jeg ofte denne her på. Det er virkelig en fed action film med Denzel Washington og Ethan Hawke i hovedrollen. Der er korrupte betjente, drugs, guns og alt, hvad en god actionfilm skal indeholde. Jeg kan supergodt lide Denzel Washington, og når jeg tænker på ham, kan jeg altid høre ham sige 'POlice' - kan I høre det for jer? Trailer her!

The NeverEnding Story


En klassiker! Du kender den nok godt, men er det ikke lang tid siden, du sidst har set den? Jeg elsker selv at se eventyrfilm under dynen, når jeg har tømmermænd! Og "Lord of The Rings" og "Harry Potter har jeg set pinligt mange gange. Nu vi er ved Wolfgang Petersen-film, så kan du også finde "Troy" på 'Nettern'! Trailer her!


ronin, gif, things that made me, tømmermændfilm wreck-it ralph, vilde rolf, things that made me, tømmermændfilm
the life aquatic, bill murray, things that made me, tømmermændfilm training day, denzel washington, things that made me, tømmermændfilm

That's it! Jeg elsker at lave de hér lister, fordi jeg ofte selv finder inspiration i dem og kommer i tanke om film, som jeg havde glemt. På søndag tror jeg, jeg vil begive mig ud i "The NeverEnding Story". God weekend!


  Posted in: , , , , , ,

Ingen kommentarer :

Send en kommentar