5. februar 2015

2 Action/krigsfilm på Netflix

netflix, world war z, enemy at the gates, anbefalinger, things that made me


Lige et hurtigt hej og to anbefalinger fra mig. Jeg er stadig i fuld gang med at designe min blog. Jeg kan slet ikke finde ud af, hvordan den skal se ud. I mellemtiden får I her to forslag til film, I kan se på sådan en kedelig og grå tirsdag. Den ene er med Jude Law og meget gammel. Den anden er med Brad Pitt og forholdsvis ny.


enemy at the gates, jude law, ed harris, things that made me, anbefaling, recommondation, netflix


1. Enemy At The Gates (2001)

2. verdenskrig er omdrejningspunktet i denne film. Vi følger Vassili Zaitsve i kamp for russerne. Han er sniper, og en ret awesome en af slagen. Problemet er bare, at ze germans også har en ret nice sniper. Så hvem anden end Vassili kan tage ham ud? Det er ren underholdning. Historisk set ved jeg ikke lige, hvor korrekt den er. Den er instrueret af Jean-Jacques Annaud, som står bag en af mine yndlingsfilm, "Rosens Navn". Denne film er bestemt ikke lige så god, men det er en fin actionfilm, hvis man er i det humør. Du finder filmen på Netflix DK her!

Things that made me, netflix, anbefalinger, enemy at the gates, jude law, ed harris Things that made me, netflix, anbefalinger, enemy at the gates, jude law, ed harris




world war z, brad pitt, things that made me, anbefaling, recommondation, netflix


2. World War Z (2013)

Endnu en verdenskrig. Denne gang er det Brad Pitt, der skal klare ærterne, og det er ikke længere tyskerne, der skal nedlægges, men zombier. Jeg er tosset med zombier, må jeg tilstå. Hvis du ikke er det, kan du sagtens undlade at se "World War Z". Der findes mange federe actionfilm derude. Nå, men det, der sker, er, at der udbryder en zombie pandemi (JEP!), og så skal Brad'en finde en kur mod den. Og det, i sig selv, er jo ret problematisk, men samtidig skal han også undgå at blive smittet, og generelt bare forsøge at holde sig i live. Den er instrueret af Marc Foster, som nok er mest kendt for "The Kite Runner" og "Finding Neverland". Og så taler vi ikke om, at det også er ham, der har instrueret James Bond filmen "Quantum of Solace", som nok er den dårligste film i rækken! Du finder filmen på Netflix US her!

Things that made me, netflix, anbefalinger, brad pitt, world war z Things that made me, netflix, anbefalinger, brad pitt, world war z

God tirsdag! Jeg vender forhåbentligt snart tilbage med en færdigdesignet blog!

  Posted in: , , , ,

Ingen kommentarer :

Send en kommentar